fredag 23. september 2011

Det gløder ute!

I media høyrer vi om at det er lite haustfarger å sjå pga alt regnet. Heldigvis har eg eit tre som vil det litt annleis! Eit stort HJERTETRE står i hagen min og lyser i glødande fargar. Vel å merke når sola er framme! I går var det eit øyeblikk, kanskje berre 1 min, at sola braut igjennom det grå skydekket. Eg sat inne i stova og plutselig såg eg dette treet lyse opp i hagen. I full fart fann eg fotoapparatet og fekk teke 3 bilder,......då eg skulle ta det fjerde,... ja så var lyset og gløden borte. Så dette var eit ekte øyeblikksbilde!

Hjertetreet er eit nydelig hagetre, mitt er ca 15 år gammalt og er 8-10 m høgt. Det er ikkje alle år det får like fine fargar, kvifor det er slik anar eg ikkje. Er iallefall glad for å ha dette i hagen. På bildet ser du ei brungul bjørk i bakgrunnen, ingen vakre fargar der. Men der er også eit morelltre med knallraude blad, nydelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar