onsdag 7. september 2011

Klematis i blomst

Innimellom alle regnbyene kjem det av og til litt blå himmel og solstreif. Då er det om å gjere å vere på plass med fotoapparatet.
Denne Ville de Lyon er ekstra fin i år og er nettopp begynt å blomstre! På tide! Men med ein så kald sommar som vi har hatt no, kan ein ikkje vente det betre. Men i år er det første året den ikkje har hatt mjøldogg, så noko bra er det med veret likevel.
Sjå kor knoppane står i kø og ventar på sol og varme!


Denne fargen er nydelig til denne grå løeveggen min.

Eg er litt usikker på kva sort dette er, trur eg mp inn i buskaset for å leite etter lappen om den finst. Den liknar mest på Jakmani men trudde den hadde berre 4 kronblad. Og President ser vel ikkje slik ut heller?? Om det er nokon som kan gi meg svar på dette, så hadde eg blitt glad for det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar