tirsdag 9. august 2011

Blomster i regnet

Det regner. Ikkje noko nytt her på Vestlandet. Men når det regnar alle dei dagane ein har lyst til å sitje ute og nyte kor frodig det blomstrar i dei nye blomsterkassene mine, ja då blir eg berre lei. Og iallefall når det lakkar og lir ut i august, og dei varme og litt mørke kveldane der vi sit ute med lys i lykter, dei let vente på seg.Ei stor trøst er iallefall bloggen, då kan eg legge inn bilda av dei nye blomsterkassene mine og sitje i sofaen og nyte dei!!
Desse to sink-kassene kjøpte eg på ferietur i Falkenberg i sør-Sverige. Eg såg slike i fjor i ein hage og har sidan då sett etter slike. Dei kosta 199 pr stk og er ca 40 ca lange. Syns dei er perfekte på ein vegg bak sitjebenken min, for her er ingen skarpe kantar og dei ruver lite på veggen når dei er så fint avrunda.

1 kommentar:

  1. Så stilige blomsterkasser! Sånne har jeg aldri sett før. Det var noe annet enn disse avlange, firkanta greiene. Fine blomster oppi der har du også :) Kjempe fint!

    SvarSlett