søndag 14. august 2011

Fjellets gull!

Seinsommaren er eit faktum når moltene står klare til plukking. Nesten altfor vakre til å bli plukka er enkelte av dei. Så glødande varmoransjeraude står dei der, med eit grønt og glinsande skjørt under! Fokuset på bæret er ikkje heilt perfekt, men ok til å være mobilbilder.
Eg har funne ein del molter i fjella her eg bur, dei veks høgt oppe, desse bæra vart plukka i over 700 meters høgde. Dei skal bli til nydelig sylte som minner meg om fine fjellturar når vintermørkret legg seg over landet!

1 kommentar:

  1. Mums....kos deg med å plukke bær, og nyt de siste sommersolstrålende....Håper vi får fint vær hele helgen, nesten ferdig med opprydding ute, så det hadde vært kjekt å fått noen dager til med sol og varme får å få det siste på plass...

    For å svare på spørsmålene dine, så er jeg ikke noe flink med disse fotoprogrammene, er så mye å sette seg inn i, at jeg aldri kommer helt i gang...så jeg bruker som oftest publisher som kommer med Office pakken....

    Ha en fin helg på fjellet!

    SvarSlett